.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کرونا و تعطیلی پرطرفدارترین دیواره سنگ نوردی کشور
کرونا سخت‌ترین و پرطرفدار‌ترین مسیر سنگ‌نوردی و دیواره‌نوردی ایران را تعطیل کرد.

به گزارش شمال نیوز،  کامران پولادی فرماندار کلاردشت با ابراز تاسف از حضور انبوهی از کوهنوردان کشور در این شهرستان با وجود محدودیت‌های کرونایی، گفت: کوهنوردان بسیاری از سراسر کشور با وجود ممنوعیت تردد با خودرو‌های شخص و جمعی برای صعود به علم کوه و تخت سلیمان وارد این شهرستان شده بودند.|

او افزود: برخی از این کوهنوردان پس از صعود به علم کوه تصاویر خود را در فضای مجازی منتشر کردند که همین عامل سبب تحریک و حضور بیشتر کوهنوردان شده بود.

فرماندار کلاردشت ادامه داد: ستاد شهرستانی مقابله با کرونا با توجه به شرایط حاد شیوع این بیماری در این شهرستان و مازندران تصمیم به جلوگیری از ورود کوهنوردان به منطقه کرده است.

پولادی گفت: ممنوعیت صعود به علم کوه و تخت سلیمان به صورت مکتوب نیز به فدراسیون کوهنوردی ارسال شد.

او با بیان اینکه همه مجتمع‌های کوهنوردی در مناطق ونداربن و رودبارک تعطیل هستند، افزود: این مجتمع‌ها اجازه ارائه هیچ گونه خدماتی به کوهنوردان ندارند.

فرماندار کلاردشت تعطیلی بازار هفتگی، جلوگیری از برگزاری مراسم عروسی و ترحیم و تعطیلی زیارتگاه‌ها را از دیگر مصوبات ستاد مقابله با کرونای شهرستان کلاردشت اعلام کرد و افزود: در مسیر ورودی به عرصه‌های جنگلی کلاردشت نیز تابلو‌های هشدار آمیز در باره خطر فزاینده شیوع کرونا نصب شده است.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.